söndag

Hej på er. Idag är en bra dag, känner det i hela kroppen och knoppen. Igår kväll så gjorde jag typ ingenting, snackade skype till halv 3, sen såg jag film och sonma. De va väl kul. Vaknade vid halv 11 utav att mamma skrek på mig att jag skulle äta frukost, så jag tog ett glas oboy. Sen efter det så har jag träna lite, gjort lite workout's. Haha. Ska bli bättre på att träna hemma för att jag får damp på min kropp... Vill att det ska bli lite fastare och smalare osv. AIII.. NU SKA JAG SLUTA SKRIVA OM DET DÄR.
Idag tänkte jag fixa mitt rum eftersoim att jag inte gjorde det igår, annars så ska jag dra in till stan en stund och va med två personer ett tag, men bara om dem hör av sig eller nånting. Har annars min dator och min musik att umgås med, mina älsklingar.
Jag skriver mer lite senare, BESO// Tanja
 
Saknar sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback