SJUK

Hej på er. just nu sitter jag i soffan med familjen och kollar på Fångarna på fortet.
Igår efter skolan så sov jag hos Fanny, helt knallförkyld... sen på morgonen så hade jga skitont i ögat + att jag va ännu mer förkyld. SÅ fanny skjussa mig till busstationen på morgonen innan hopn skulle till skolan så åkte jag med en buss hem vi typ fem i åtta, och jag va den ända som skulle med den bussen, haham helt forever alone, snorig, och så hade jag så ont i ögat att jag knappt kunde ha det öppet eller stängt, det var hemskt. Men sen kom pappa och hämta mig vid bussen, och när jag kom hem gick jag dirrekt upp till mitt rumm och la mig i sängen, klockan va kanske halv nio, och sen somna jag med jackan och allt på mig och vaknade vid halv tre. as konstigt, jag hade liksom sovit as bra på natten och somnat hos fanny vid typ elva på kvällen, så jag hade ju inte sovit så lite heller. Och när jag vaknat va jag inte ens hungrig, åt lite glass sen lite senare sen kvällsmat, det är de ända.
Sen Har jag bara kollat på film och suttit vid datan och mobilen, sjukt tråkig dag.
Imorogn har jga fotbollsmatch, men jag vet inte om jag kommer klara av att spela så mycket för att jag har så ont i mina benhinnor och så är jag ju så förkyld. Men jag måste... Jag tänker spela tills tårarna rinner. naj men jag får se hur det blir.
 
Jag har inte bloggat på typ en vecka heller, men det är för att dte är så jävla mycket läxor och annat så jag prioriterar inte bloggen före det. Men jag ska försöka bättre mig. Jag skriver mer imorogn eller senare ikväll.
BESO AMIGOS//  Tanja
 
LITE RANDOM MEN NICE BILDER OCH EN GAMMAL CP BILD PÅ MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback