NU: FOTBOLLSTRÄNING. IMORGON: FOTBOLLSTURNERING. TAGGATAGGATAGGA!

hej på er, dagen har sett ut såhär:

- Gick upp

- fixa mig

- Tog bussen till skolan

- Hade lektioner

- Gick på Soaré möte

- Sjöng/tränade på min låt på soarén

- Tog bussen hem

- Åt max

- Fixade mig inför träning

Och nu väntar jag på att min pärla ska slå en liten pling och sen bär det av till träningen. TAGGAD. Sen när jag kommer hem blir det en lång skön ducsh, plugga lite, sen BIG BROTHER. Sen ska jag fan sova...

IMORGON är det fotbollstunering i skolan för alla 8:or, min klass ska ha mitt lags stenkyrka tröjor sen så ska vi måla oss häftigt i ansiktet, hihihih, AS COOLA. Får väll hoppas på vinst imorgon då, HEJA 83 FÖRSATAN.

Vi hörs, SLÄNGKYSSAR // Tanja


Kommentarer
Postat av: anton

ni kommer förlora mot oss :)

2012-02-21 @ 17:42:01
Postat av: Tanja

Haha, det får vi väll se ;-)

2012-02-21 @ 21:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback