Glad alla♥dag

Hej på er, kom hem för en liten stunde sen, har varit och sett på Evelinas nya lägenhet i stan med Ruth, haha, jag städade i hennes kök, dutiiiii. heh. Men iaf, vi satt och drack lite te och hade det kul.

Skoldagen var väll helt okej, biologiprovet gick åt helvete enligt mig, vill göra om det.. Men man får väll hoppas att man får godkänt iaf... Och nu ska jag äta lite mat sen ska jag på fotbollsträning, TAGGA!

haha, här kommer lite fina bilder från idag..



Plugging

CUTE

finaste tjejerna, (www.fannyoclara.blogg.se) älskar er

ful-jag och fiiiiiiiin-fanny

te mys

SLÄNGKYSSAR// tanja


Kommentarer
Postat av: Sara

ska Evelina inte flytta med till Finland? Eller är det någon annan Evelina du snackar om? :)

2012-02-18 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback