FÖRSTA INLÄGGET FRÅN TANJIS ♥

Hej på er! Det här är mitt första inlägg, hihi, awesome! Vad tycker ni om bloggen då, fiiin? Kommentera gärna, och följ supergärna våran lilla blogg! Jag har tidigare bloggat på www.tanjabjorkegren.blogg.se men nu kommer jag nog bara blogga på den här bloggen.

Igår sov ruth hos mej, vi hade en helgrym kväll med tårta och presenter, och så tog vi massor utav bilder och fixade den här bloggen! och SJÄLVKLART blev det en enl del snack ocg skratt oxå. Alltid lika kul men världens bästa vän! sen idag så fixade vi bara med bloggen osv... Sen så åkte jag och spinnade med fotbolllslaget, sjukt jobbigt men det känndes ändå sjukt bra!

Nu ska jag se på film och plugga lite biologi, har prov på tisdag *FUCK SCHOOL*.

SLÄGKYSSAR /tanja


Jag älskar dej

våran FINAFINAFINA tårta


Kommentarer
Postat av: wilma olsson

fin blogg tjejer! <3

2012-02-12 @ 21:23:58
URL: http://nattstad.se/wilmaolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback