FML.

hej. jag är typ världens tröttaste. Igår så gick jag och min pälskiii fanny o åt på etage, skit mysigt och jättegott! sen åkte vi hem hit, jag fick världens finaste present, började gråta, ihihi. sen så cillade vi bara, skratta som bara den och snakcade sjukt mycket, och så prata vi lite skype OSVOSVOSV. orkar inte berätta mer. Lägger in bilder från igår när jag har tid.

Just nu vill jag bara döööööööö, är så sjukt trött, speciellr på allt jävla plugg. De kan ju dra åt helvete iaf, FYFAAAAN. och så måste jag packa och massa shit, aj jag pallar inteeeeee. Men ikväll ska jag ta fram lite grejer jag måste packa och skriva klart en so bajs grej, sen blire att snakca skype och sooooova. I LOVE MY BED <333333333. hhehehehehheheh.

AJA, VI HÖRS. PUSS// tanja


mongobildeeeeeeeeeeeeheheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback