Bildlöst inlägg!

Här kommer ett snabbt litet bildlöst inlägg. Det känns lite dumt eftersom att jag inte har bloggat på en vecka men så får de va, alla mina bilder ligger på andra datorn och det finns inget nätverk i vårt hus så jag får blogga från pappas kontor, hehe det kommer bara vara så i... TVÅ J*VLA VECKOR!!!! står inte ut, dom sa att det skulle komma imorrn men njae. Jag har typ packat upp och städat massa under förra veckan och det sög, trodde jag skulle dö av trisstes hade typ ingen att prata med... :'| Men nu har jag börjat skolan, och om jag ska vara helt ärlig vet jag inte riktigt vad jag tycker om den ännu. Fick några nya "vänner" så man får väl vara glad. Tycker ändå att det är lite orättvist att jag måste lära mig massor av nya namn när dom bara behöver lära sig ETT! Hehe jaja jag är sur och trött och orkar inte mer, Puss hej! Juste bara så ni vet så fyllde tanja år i lördags, den lille jäkeln e byxmyndig bara så att alla killar vet, men det kan ni inte ha missat! ;)

Det blir nog lite dålig uppdatering eftersom jag inte har nätverk och Tanja är i fjällen(hoppas hon inte bryter några ben). All kärlek till min finaste och mina finaste ni andra som känner er utpekade!


SKOLAN SUGER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback