Normal is boring

De är så tråkigt vad folk har blivit vuxna/tråkiga, normala/vanliga. Kom igen vi är tonnåringar/ungdomar, det är inte meningen att vi ska sitta på något café och dricka caffe som några tråkiga vuxna. Vi ska va ute med vänner, ha kul och skratta, hur ofta sitter ni på café och skrattar och drar roliga skämt? Det ser bara mest allvarligt ut när man sitter där med en caffekopp med en vän och snackar skit om andra, eller ska vi kanske snacka om gårdagens skvaller? Eller när ni kallar tonnåringar/ungdomar som skrattar/retas och har kul för snorvalpar/räkis, liksom snälla väx upp de är som min äldsta brorsa säger "man är vuxen först när man kan vara som ett barn igen". Det är inte kul att hänga med folk i sin egen ålder som är så allvarliga och beter sig som ens mamma. De är rättaresagt skittråkigt... Nu menar jag inte att alla vuxna/föräldrar är tråkiga, men jag gissar på att ni fattar vad jag menar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sjuulia

The truth in teen life.

2013-01-04 @ 19:30:28
Postat av: the anonymous bitch

sitter inte du på ett cafe där gumman?:) http://ruthochtanja.blogg.se/2012/november/vad-skak-man-saga.html#comment

Svar: haha joo men de va för att jag va sugen på lite muffins :')
ruthochtanja.blogg.se

2013-01-05 @ 19:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback