¿hurtig? sista dagen på lovet

Det här med och vända tillbaka dygnet är så jävla jobbig nu när skolan börjar igen. man somnar runt 3-4 tiden och vaknar/väcks runt 12 tiden. I förrigår så somande jag halv fyra, och så kom mamma igår och väckta mig halv tio, och sen hade jag första fotbollstränigen för i år vid klockan ett och efter den så var jag helt slut i hela huvudet. Jag orkade knappt prata med någon och så va det hela eftermiddagen och kvällen. Gick och la mig vid tolv-ett tiden och vaknade utav mitt alarm idag vid nio. Lyckades dock somna igen efter en halvtimme och gick upp vid elva, så det blev inte så lyckat. Men Jag får väl hoppas att det ska gå bra och gå upp i morgon när det är skola... 
 
Åt frukt och drack en kopp te till frukost, sen så har jag kört lite styrke träning och tagit en spring runda. Kände att det kunde vara skönt att få lite frisk lust samtidigt som man får lite bättre kondis och bränner lite fett såhär sista dagen på lovet. Planer för resten utav dagen blir nog att laga lite lunch, sen så ska jag nog bara ta det lugnt, se någon film eller något och sen ikväll så ska jag på fotbollsträning. 
 
Har fotbollsträningar fyra gånger i veckan nu januari ut plus träning hemma, så nu jävlar ska jag bli i bra form tills GA-cup. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback