Evigheter sen sist

Har inte varit inne på bloggen eller ens kollat den på evigheter, har ingen aning om varför men "livet kom före", eller vad ska man säga? Vet inte hur många månader det är sen jag skrev sist, för det måste nog vara några sen förra gången jag bloggade.
Har ju funnits massor att bogga om men har inte haft det där suget efter att blogga känner jag. Men livet rullar väl på, jag är glad, deprimerad, lycklig, älskar mina vänner som jag umgås oerhört mycket med, spelar fotboll, har varit utomlands i höstas, och nu i jul har jag flyttat ner till nedervåingen och fått ett nytt rum som jag älskar. Jaa, livet är väll lite upp och ner & hit och dit, men det är väl så det ska va antar jag. Life aint always easy, och det borde det inte vara heller. 
Igår va det nyår, och jag hade ett grumt bra nyår som spenderades med underbara människor, först med min familj och massa andra familjer sen i vibble med nära och kära vänner, och så va Hannah med hela dagen. Det var i alla fall riktigt kul och lyckat tycker jag!
Nu vet ni liiiite hur mitt liv ser ut och har sett ut på sistinde i alla fall, och nu ska jag ta det lite chill och ha det bra. 
 
Gott nytt år
 
- Lite blandade bilder -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback