blä

Sov sjukt "dåligt" i natt eller hur man ska säga. Vaknade flera gången och va het febrig och kall svettig. Och sen i morse så mådde jag ändå helt okej. Men sen i skolan så va mina ögon/linser helt fucked up hela dag, såg skit dåligt och set sved i ögonen och så kände jag mig åter igen febrig. Så jag tog en buss runt två tiden hem, och när jag kom hem så bytte jag om till myskläder, tände ljus i mitt rum, tog lite glass, satt på en film och satt där invirad i några filtar och efter ett tag somnade jag. Så sjukt skönt. Somnar nästan alltid när jag kommer hem från skolan, eller så sover på jag på bussen, och även fast jag sover då, så brukar jag somna i vanlig tid på kvällanra. Haha, känner mig som en dagis unge, men jag antar att sömn är sådant jag behöver lite extra utav.
 
Ikväll skulle jag åkt på träningn, men på grund av att jag trampade snett två gångern på gånrdagens träning har jag ont i foten och så är jag ju sjuk.Ville verkligen träna ikväll men jaja, that's life I guess.
Så ikväll ska jag bara se massa film och ta det lungt, så får jag se om jag kommer att åka till skolan imgorgon. 
 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback