MYZ

Sitter i sängen nu med datan och ska se på Skärgårdsdoktorn. Så himla mysigt! Älskar att se på det, alla säsongerna är dessutom bra. Börjar med att se ettan ikväll, så får vi se hur lång tid det kommer att ta innan jag ska låna nästa utav farmor.
På tal om farmor och farfar, så va jag hemma hos dom förut och åt tackopaj och äppelpaj och firade farfar. Det va ganska långtråkigt sen efter min kusin dragit hem, Fant ingen att umgås med då... Så jag satt och kolla på tv tills jag fick nog och bad mamma att vi skulle åka hem. Och nu sitter jag har i min pyamas, redo för lite filmmys!

Blev på sjukt bra humör nu när jag kom hem, vet inte riktigt varför, fick väl något tillfälligt ryck... Vi hörs imorgon!

KYSS
Tanja


Lolzan


lite fint som min kusin målade på mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback