Grattis finaste!

Grattis till min finaste, jag vet att du fyllde år igår osv, men jag kunde  inte blogga då, så ja jag får ta det lite i efterhand...
Det känns som att jag har känt dig typ hela livet men vafan vi började ju umgås i början av 7:an och det är helt sjukt kort tid om man tänker på hur länge vi levt men jag har haft så sjukt härliga stunder med dig så det spelar ingen roll! Och jag hoppas verkligen vi får fler galna år tillsmammans för varje gång du ringer mig blir jag alltid på toppenhumör, jag har haft en hel del dåliga dagar men då har du ringt och allt känns så jävla bra igen! Älskar dig och jag längtar till sommarlovet då jag får träffa dig! Vi ses snart älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback