Glad!

Hej på er! Är på strålande humör! Har varit och shoppat idag igen, blev FOTBOLLSKOR(Mina älsklingar), Jumpsiut, shorts, en tröja från vila med en godiebag på köpet! GRYMT NICE! Och vad som gör livet ännu bättre en sån här dag är att det är fotbollsträning, vilket betyder att jag ska få inviga mina nya skor, YEY!

Min skoldag har varit rätt nice faktist! Kände inte riktigt att den började perfekt, försov mig, eller hela min familj försovsig rättare sagt... Det slutade med att pappa fick skjussa min till skolan... Men sen när jag kom till skolan så flöt allt på och det blev en nice dag.

Haha, dock råkade jag säga en väldigt pinsam sak idag när vi hade matte, jag skulle bertätta för min lärare att jag skulle till ortopeden (lassarettet´eller hur det nu stavas...) och sluta tidigare, så sa jag:
JAG-'' Ah, duuu? Jag ska till sjukhuset sen''
MIN LÄRARE -''okej vad ska du göra där?''
JAG- ''jag ska kolla upp min fot hos... aj vad heter det nu igen...? JUSTE GYNEKOLOGEN!''
Och sen så började alla skratta åt mig och fråga om det inte blev lite fel nu, och sen kom jag på med lite hjälp att det hette ortoped... Pinsamt, så standard att det alltid ska vara jag som råkar säga fel också...

Aja, nu ska jag äte KÖTTBULLA, fyfan vad gott, haha, PUSS// Tanja


♥ MINA ÄLSKLINGAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback