FOTBOLLSskor

Hej på er! Idag efter skolan så drog jag till stan med Viktor och Kalle, provade ut ett par nya fotbollsskor, ÄLSKAR DOM, dom är typ aprikos/pastell färgade! La undan dom så ska jag in och köpa dom imorgon efter att jag har varit på ett läkarbesök för min fot imorgon. Köpte lite nödvändiga grejer idag också, trosor, armband, lösnaglar, boddy butter, ögonbrynspänna (okej det va väll typ bra två nödvändiga saker...) och så kom min skolavslutningsklänning idag på posten! Den är ritigt fin tycker jag, kanske därför jag beställde den men aaaaaah... Hittade ett par snygga shorts också som jag tänkt köpa imorgon troligsvis! NiceNiceNice.
Måste plugga lite matte och moppe nu så att jag kirra domhär jävlans proven... SNART ÄR DET SOMMERLOV! ME LIIIIKE!
SAKNAR ER.

PUSS// tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback