Ni är så fina!

Orkade inte blogga igår, hoppas det inte gör nått?
Idag började jag skolan halv 10, tyckte de va otroligt skönt att få sova läänge!
Slutade kvart i 1 och drog till stan med Taylor, hon skulle köpa lite fina saker så jag följde med, sen skulle hon dra och gymma så jag stack hem och åt något och efter det ringde Liv och sa att hon va utanför mitt hus och då stack vi och kollade på Julias träning fast vi dansade mer i omklädningsrummet än att kolla på träningen ;)
Efter träningen drog Liv och jag till Liv och efter det stack jag till Julia och snackade lite :)
Nu sitter jag här och laddar ner bra musik till mobilen! Men ska snart sova så Puss godnatt!


Du är så het Taylor! And you know it!

Vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback