My [no]life..

Jag saknar mitt hem...
Jag saknar mina vänner...
Jag saknar dig...
Jag saknar våra stunder...
Jag saknar att känna mig levande...
Jag saknar ditt skratt...
Jag saknar ditt leende...
Jag saknar sommaren med dig...
Jag saknar då de va vi två...
Jag saknar min familj...
Jag saknar din familj...
Jag saknar mitt lag...
Jag saknar Lickerhamn...
Jag saknar Kallis...
Jag saknar dina miner...
Jag saknar dig syster...
Jag saknar när vi låg där i din säng utan en dator...
Jag saknar när vi skulle dygna och du somna 2 timmar innan...
Jag saknar att känna mig äkta glad(glad ifrån hjärtat)...
Jag saknar sommarn då jag kom hem från norge...
Jag saknar stunderna i Södertälje...
Jag saknar dan jag ringde dig och sa att jag cyklar hem till dig för att jag saknade dig fast vi hade varit dagen innan...
Jag saknar när du kom och hämtade mig från flygplatsen i somras...
Jag saknar er...
Jag saknar julen då vi möttes halva vägen...
Jag saknar när jag dygnade och skulle dra till stan efter med massa folk...
Jag saknar klassen i stenis...
Jag saknar att ligga i din säng och läsa KP...
Jag saknar när du sover bredvid mig i min lilla säng...
Jag saknar alla mysiga kramar...
Jag saknar allt som har med Gotland att göra...
Jag saknar att vi kunde göra allt tillsammans...
Jag saknar att jag var starkare med dig vid min sida...
Jag saknar dig och dig och dig...
Jag saknar...

Och jag hatar att jag inte kan le utan att anstränga mig...









Kommentarer
Postat av: Anton

<3

2012-03-13 @ 21:50:12
Postat av: Tanja

Inte för att jag vet om vissa saker jag kände hanlade om mig var till mig, ville jag bara säga att jag saknar dig med. Och om det nu inte va det så saknar jag dig vilket som. Jag saknar dig så det gör ont. Det gör ont i hjärtat, jag saknar dig. Och. Jag älskar dig, mest.

2012-03-13 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback