MIN VECKA I BILDER OCH LITE ORD

HEJ PÅ ER! Jag har inte bloggat på en hel vecka nu, för att jag har ju varit i fjällen osv. DET VAR SKIT KUL. Jag orkar dock inte bertätta om allt men jag har lyckats få ett rött jävla märke på näsan, ett stort blåmärke på rumpan, åkt in i ett staket och fastnat med skidorna och om inte staketet hade varit där hade jag åkt rakt ner för ett stup. heheheheh. Samt har jag lite andra små blåmärken överallt. MAD SKILLS. Så har jag varit och sett på krullis, umgåtts med massa härligt folk, och så har min älskling Hannah sovit här, super mys! sjukt underbar sportlovsvecka säger jag bara! Hade bara önskat att det var längre och att jag hade spelat krullis och att RUTH HADE VARIT HÄR... JAG SAKNAR DIG ♥
LITE PICKS:
När jag och Fanny åt på etage och när hon sov hos mig:

jag älskar dej
Fjällen:

Övrigt:




orkar inte lähha upp mer bilder, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback