Känner mig fri!

Har inte bloggat på ett tag, trodde att Tanja skulle ha gjort det men nej. :D Har inte hunnit blogga, det har varit rätt mycket med skolan och så hinner man inte för att man sitter vid datan hela tiden.. Aja har inte gjort så mycket förutom att umgås med nya människor hela tiden, det är faktis jätte skönt att prata när man har varit lite tyst ett tag, känslan när man bara får skratta och prata ut är underbar ;)

Har gått i skolan idag från 8 till 4, och det suger, det är ju liksom fredag hallå? lite fritid vill man ju ha.. Och sen när jag skulle gå till spårvagnen från skolan så står jag vid ett övergångsställe med rött ljus och så ser jag hur 3:an(spårvagnen jag åker med) åker iväg så fick vänta där ute i kylan i typ en kvart.. så ja min dag idag har varit sjukt jobbig, har varit sådär jobbigt vintertrött också :/

En sak jag inte kan fatta är att jag inte har tränat på minst 4 veckor!!! Saknar laget! tiden har bara runnit iväg och det känns hemskt att inte ha varit igång nånting.
Jag tänker inte låta mig bli såhär otränad igen! Har iaf varit och sprungit idag och det va verkligen skönt att bara känna sig svettig och utmattad när man kom hem!
Btw, om någon vet något bra fotbolls lag här i Helsingfors är det bara att säga till, saknar fotbollen något enormt!


Jag hoppas att ni inte har haft en lika dålig skoldag som jag, pussar!

Kommentarer
Postat av: Clara Nilsson

Hoppas du har det bra ändå Ruth! Saknar dig enormt. Puss, love you <3

2012-03-02 @ 22:11:33
URL: http://nattstad.se/claranilsson
Postat av: Anonym

Bor du i Finland???

2012-03-03 @ 17:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback