Hello!

Jag har haft en galet trevlig kväll med Liv och Julia. Haha jag skrattar ihjäl mig av deras såkallade svenska språk och uttal! Hahaha, ja som sagt jag har skrattat jätte mycket idag.
Dagen började med att jag gick lite vilse när jag skulle till skolan så Julia fick vänta på mig utanför skolan i det kalla vädret i typ 25 min, jag är ledsen för det Julia.. Men när vi hade kommit 45 min försent till vår gympalektion så bestämde vi oss för att inte komma dit överhuvudtaget, haha och sen när vi skulle springa över vägen från stället där vi hade gympa höll vi nästan på att bli påkörda av en spårvagn som damptutade på oss hehe.. badass Julia som inte kollar om det kommer några bilar/spårvagnar näär det är rött ljus.. aja vi dog ju iaf inte. Och efter skolan så stack jag Julia och Liv hem till mig och åt kaka men det blev så tråkigt så vi drog till stan och så fick man gratiskaffe ute vid ett kaffestånd så jag lärde mig dricka kaffe, fast jag fick ha i några sockerbitar och "lite" mjölk. och efter det Drog vi hem till Julia för hon skulle visa kläder till oss som hon ville sälja + att vi va jätte kissnödiga, så när vi kom dit och när jag skulle på toa så gick Julia och Liv till hennes rum och deras hus va lite stort så jag gick lite vilse när jag skulle till Julias rum.. Jag köpte några plagg av henne plus ett par skitsnygga skor!!!
Kommer kanske bild någon gång...

Aja galet mycket kärlek till Julia och Liv som har stått ut med mig hela dan idag



Julia... BADASS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bilder på ditt hus ruth! och kläderna! :)

2012-03-16 @ 15:15:28
Postat av: Juuliaa

Hahaah på första bilden har ja ju heelt andra kläder :D men joo roligt vade ruth <3

2012-03-18 @ 21:14:52
Postat av: Ruth

Jag vet första bilden va typ innan vi gick hem till mig och nästa va jju när vi hade stuckit från dig ;) <3

2012-03-19 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback