hej bajs, osvosvosv. VEM FAN BRYR SIG OM NÅGON JÄVLA RUBRIK...?!

Hej på er! är sjukt trött, och jag har bloggat så sjukt jävla dåligt den här veckan, förlåt för det. Jag har varit med mina finste Fanny o Emelie, vi sov hos emelie i onsdag för vi hade studie dag i torsdags, as najs, vi hade så jäääävla kul, älskar er! och igår så drog jag hem till Gustav och så såg i alla Ice Age och gjorde chokladpudding och massa annat kul! Och idag så har jag haft träning och sen har jag typ inte gjort ett piss, men nu ska jag få prata med min älskling Ruth som jag inte har gjort på över en månad, är så otroligt lycklig just nu, finner inga ord. jag kommer börja stor böla när jag hör din röst ruth, haha! 

Imorgon oända tills på fredag så ska jag praoa på Bik Bok, NAJS. Puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback