SOMMARLOV

Hej på er! VI suger på att blogga, men aja. Just nu så duschar ruth, och jjag sitter och drygar lite vid datan. Men det går inte så snabbt att skriva för att han jag typ stukat min hand, så den e lindad... Och nu kanske ni undrar hur dettta gick till och det vet jkag inte riktigt, allt jag vet är att jag krockan ihop med en tjej på matchen och typ landa på den eller typå blev trampad. Nånting sånt aja, det gör SKIT ONT iaf...
Under den  tidaen vi umgåtts ni i snart två/tre dagar har vi skrattat, snackar, haft det bäst, och spelar GH (guitar hero) hahah, vi är så jävla geek... Men nu ska vi kanske spela lite till eller sova. BTw så vann vi matchen, grymt kul att ruth spelade faktist, du va GRYM! 2-0 blev det. PUSS
//tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback