my day

Hej på er. Jag är skit trött. Vi fick sluta lite tidigare idag och då mötte jag min fina Clara vid gympasalen och hon skulle in till stan (vilket jag oxå skulle, till bussen) så jag följde med henne hem först och sen gick vi till stan. Riktigt mysig pratstund, älskar dig Clara! SKulle egentligen kollat på studenterna, men jag orkade verkligen inte... Så jag satt och soooooola hemma, har blivi ganska brun nu faktiskt! Men om man jämnför sig med hanna som precis kom hem från Turkiet så ser man blek ut... Nu ska jag bara chilla, se lite film tror jag, bara softa.

Imorgon ska jag på Tränarutbildning (fotboll såklart, men det hoppas jag att alla fatta...). Vet inte riktigt hur det kommer gå till men det blir säkert kul. Hoppas att ni har haft en gladare och bättre dag än jag haft, vilket inte är så svårt...
KYSS// Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback