japp.

HEj på er, har inte bloggat något för att jag har haft fullt upp att chatta med min bästavän Jonathan! hahah
PUSS

BTWWWWW!!! IDAG VA JAG MED OM VÄRLDENS BÄSTA ÖVERRASKNING! JAG HADE HÖRST FRÅN FOLK ATT RUTH VA I SKOLAN IDAG, ATT HON HADE KOMMIT NER TILL GOTLAND ALLSTÅ. SÅ JAG BÖRJADE LETA EFTER HENNE MEN JAG HITTADE INTE HENNE, SÅ GICK JAG TILL MATTEN HELT SUR. OCH SEN NÄR JAG SKULLE GÅ IN, SÅ KOM MIN LÄRARE OCH SA ATT JAG SKULLE GÅ IN I DET ANDRA RUMMET (JAG TRODDE ATT JAG SKULLE FÅ SKLÄLL ELLER NÅGOT) OCHSÅ ÖPPNAR JAG DÖRREN OCH SER RUUUUUUUTH OCH CASSANDRA, OCH JAG BÖRJAR SKRIKA OCH KRAMAR MIN ÄLSKADE BÄSTAVÄN OCH BÖRJAR GRÅTA SOM FAN. VÄRLDENS BÄSTA ÖVERRAKNING!! JAG ÄLSKAR DEJ PUSS. (caps lock lol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback