Stockolm

emelie efter skolanHej på er. Jag har inte bloggat på jättelänge så ni vet inte riktigt vad jag har gjort nu på några veckor man jag har iaf varit med Hannah och Ruth för det mesta, jobbat och spelat en massa fotboll, tränat och så. dock har stranden inte varit ett ställe där jag har hängt så mycket vilket jag tycker känns sjukt träkigt eftersom att man vill bli brun och bada mycket på sommaren. MEN AJA. 
 
Iaf, igår så packade jag typ hela dagen, och sen så kom Hannah och hennes pappa och Anna och hämtade mig och så käkade vi lite grillat och hade det mysigt. Sen drog jag och Hannah ut ett tag på hägnde på stan och på donken, hahahah, och så va vi med lite folk.Det va rooooligt i alla fall. Sen när vi kom hem så sov gick vi och la oss på en gång eftersom att vi skulle gå upp vid halv sex. eller Hannah gick upp vid kvart över fem och väkte mig vid tjugo i sex. Haha. Sen fick vi skjuss till båten ochh åkte båt oc sen buss osv... Och sen kom hem till Hannah vid typ halv ett nånting. Sen gick vi till ICA och köpte Billys PanPIzza, som va grymt gott. Sen så gick vi till liljeholmens galleria som ligger rakt över vägen där Hannah bor och så gick vi llite ovh prova kläder. Jag handlade en vit blus, tubtopp och två par jeans. Haha, jag köpte två par för att jag har fått låna ett par jeans av Hannah ( Vi lånar varandras kläder hela tiden ) som jag slarvar bort *KLANTIGT JAG VET*. SÅ jag tyckte att hon skulle få ett par nya och det fick hon. SÅ, nu har vi likadana jeans som är as tighta. Hahahahha. FETT NARR. 
 
Imogon ska vi i alla fall gå på Gröna lund, SKIT KUL! Är as taggad, fast jag har varit där jättemånga gånger, men det blir typ aldrig tråkigt att vara där, alltid lika kul. Och på fredag ska vi gå på The Voice i kungsträdgården, och det ska också bli skit kul. På lördag har vi dock inga planer, men det kanske kommer, vi får se hur det blir. Och på söndag kväll åker jag hem och kommer hem på natten. Och sen på måndag ska jag bara chilla ''tagga skola'', packa upp allt och städa rummet tror jag. Det lär bli en sjukt soft dag tror jag, för att jag kommer nog inte palla va med någon eller så, bara vara hemma och få träffa familjen igen. sen på tisdag är det ju skoltart. YEEEEYYY...Eller alltså, det ska ju bli jättekul att få träffa alla igen, men inte själva skolarbetet... Ska va med Emelie efter skolan så jag har något roligt att längta efter!
 
Hahahahaha, big love till alla er som orkade läsa detta ''korta'' inlägg. Nu ska jga och Hannah fortsätta att chilla galet och deppa över att Svarige förlorade mot Brasilien... Haha. Bloggar kanske imorgon. 
 
PUSS// Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback