Mys

Hej på er. SItter vid datan och glassar med musik, facebook, twitter och lite annat najs. Idag slöt jag klocan halv två och sen efter skolan så skulle jag och Emelite fika, så vi gick till stan, tillsammans med Alex och Jonas. Sen när vi gick till stan så gick vi och fika själva på Waynes och satt och snakca, lite mys sådär. Sen gick vi till donken *haha* sätt där och snacka lite, sen kom Chris och Simon och skulle käka lite mat så dom satte sig vid oss. sen kom Alex och Jonas igen och sen kom Jenna och Clara. Så satt vi alla där och hade de trevligt, haha. Sen så gick jag, Emelie, Jenna, Alex och Jonas och kolla i lite affärer, jag köpte ett par byxor, Clara SImon och Chris drog lite innan vi drog från donken typ, sen tog jag bussen hem. Så har min eftermiddag sett ut på ett ungerfär. Och sen när jag kom hem så åt jag mat och sen suttit vi datan typ. Har inget liv när jag är hemma, sitter typ bara vid datan, vid mobilen, håller på och fixar mig eller mitt rum eller gaderob eller typ ser tv. Det är typ det jag gör när jag ärhemma. Eller så är jag med kompisar eller nått. Hahahah, aj vafan, vem bryr sig liksom.
Bloggtar mer lite senare. Puss bitches // Tanja
En bild från i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback