Hemma.

Hej på er. Kom hem igårnatt. Lämnade min bästa och stockholm med tårar på min kind. Tänk att inte få träffa dig för ens veckan efter höstlovet, det är ju fan helt sjukt. Sankar mina båda bästavänner Hannah Och Ruth så otroligt mycket, och det värsta av allt är att ingen av er bor på gotlad. Men jag har ju som tur fler bästavänner här på gotland, hah, fyfan vad det där lät fult, men aja... SÅ ÄR DET MED DEN SAKEN.
Orkar inte berätta hela veckan för er för att skrev jiu i ett av de tidigare inläggen vad vi skulle göra, och vi har gjort allt som stod där, och på lördagn som jag skrev att vi inte visste vad vi skulle göra så gjortde vi samma sak som vi gjorde på fredagen. Shoppade i stora gallerian och gick på Ung på kvällen. VIlket va sjuuuuukt jävla kul, as bra musik och FULLT med follk. Och så har vi ju gått på grönan, jag har åkte ALLT nu, föruton släng gungorna. Jag har tillochmed åkt Tillt. DE trodde ni inte om mig va? Men jag kan faktist rekomendera att åka... ALLT. Det är sååå värt, och så sjukt kul. Älskar pirret i magen! Dock kan jag inte knipa käft när jag åker utan jag skriker som faaaan... MEn Hannah är fan väsrt när det gäller att skrika, hahaha. DEt har iaf varit några av de roligaste dagarna poå sommarlovet, en grym avrundnign om man säger så. ÄLSKAR DIG HANNAH- Kommer aldrig glömma dessa fem dagar, aldrig, det har varit BÄST. DU är bäst.
Har ju som sagt shoppat väldigt mycket, men pallar verkligen inte lägga upp bild på allt, bara slöseri med tid för min del, ni kommer säkert få se det i alla fall. Mina pengar är ganska slut nu också, har 32 kronor kvar, hahah... MEn får mitt barnbedrag idag och så kommer min lön från cafét snart och då ska jag köpa en dator och lite annat smått och gott. Jag suger på att spara pengar, det är verkligen en av min svagheter, att spara. Men nu behöver jag inte köpa mer kläder på ett tag, eller jo, lite underkläder och byxor behöver jag köpa... Haha.
 
Igår när jag kom hem kunde jag verkligen inte somna... Gjorde det typ vid 3 halv 4. Känner att det går bra för mig att vända tillbaka på dygnet. Men iaf, mamma väkte mig vid typ tio så jag har varit ganska trött idag. Har spenderat dagen med hög musik på rummet, städat det och renstan och städat mit garderob, så allt är i sin ordning nu. Känns faktistk ganska bra med lite ordning och reda nu när det är dags för skolstart. Min skola har dock lite damp, vi börjar klockan 11 imorgon och sen ska vi p å någon rockteater eller något, as random. Och vem FAN vill se på något sånt? Inte jag i alla fall. Sen slutar vi liksom halv fem, man ba WTF...? Men det får väll gå. Ska bli kul att få träffa alla igen i alla fall, har sknat i en pricip alla, haha. Sen har jag spelat match med A-laget nu ikväll, vi förlora vilket känndes sjukt surt men det är väl sådant man får stå ut med. Men nu ska jag faktist chilla lite, Ni får ha det så bra och jag ska tagga träningn med destriktet imorogn inför B7 games, YEY.
PUSS// Tanja
 
- Har inte lagt in alla bilder från stockholmsresan än så jag bjuder på denna -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback