GLAAAAAAD!!!

Hej på er! är så jävla glad för att idag gick jag och köpte min nya datoooooooor! Och ett datorställ, en datorväska, högtalare, nagellack, mascara och en mus. Där försvann några tusen utav mina jobbpengar med det va det värt. Är sjuuuukt nöjd med mitt datorköp i alla fall, har köpt en sån här: BILD1 BILD2 och den heter typ Asus K73BR-TY062V. Hahahah. Aja. Så nu kommer jag förhoppningsvis blogga mycket mer också, vilket är nice och lite kul för er läsare också.
 
 
aj men nu ska jag forsätta vara osocial med min älsklig, och fixa lite i rummet för att det ligger fan kläder överallt och jag får panik på det... PUSS// tanja
 
saknar dig så jäääävla mycket bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback