B7 GAMES

Hej på er. Är så jävla trött, helt stört. I fredags så startade B7 games och jag fick ledigt från skolan för att jag skulle vara med och spela och representera gotlands fotbollslag flickor 96 (destiktslaget). Vi spelade två matcker i fråedags, det blev oavgjort mot Bernholm 2-2, ändra matchen vann vi mot Öland med 2-1. Igår (lördag) så spelade vi mot Rügen och vann med 6-0 så vi kom till final på GUtavallen och mötte då Öland.DOCK förlorade vi, men det va vi som hade matchen, det va vi som hade bästa spel, och så fick dom in ett jävla skit mål. Så jävla sur förust. Men vi förlorade i alla fall med flaggan i topp. Sen på kvällen va det middag, prisutdelning och ''Disco'' (hahahahah) med alla som varit med i B7 games (tjejer&killar i alla sporter som man kunde vara med i). Det kul men alla från gotland drog typ på en gng så att jag stannade bara till elva sen bad vi min mamma hämta mig och Emma så åkte vi hem.
 
Så därför är så så sjukt trött, spelade hela tiden förutom 1 halvlek så jag fick ju spela väligt mycket. Idag så fick jag sovmogon för första gången på en vecka! Så jävla skönt. Men ska packa mina fotbollsgrejer nu oigen för att jag ska spela med A-laget. Tagga typ. Nja, är inte ett dugg taggad faktiskt, vill bara sova. Men jag kommer inte få spela så mycket eftersom att jag spelat hela helgen och deras tränare vet ju att man blir ganksa sliten då. Men lite kommer jag säkert få spela, vi får se hur det blir. Men nu måste jag verligen packa och göra mig iordning, sitter fortfarande i min pyamas, haha. Hoppas att ni har haft en lite grym helg som jag, puss // Tanja
lite bilder typ. blblbalbala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback