sweet...

Ledsen för att jag inte har hunnit updatera men asså sanningen är att jag inte ens har suttit vid datan på dom 2 senaste dagarna tror jag. Har i allafall haft det kul dom här två dagarna så de va de värt ;) 
...
I fredags så va jag först i skolan och sen så skulle Taylor jag och Milena på kvarsittning men vi råkade komma lite sent så vi missade den (Wihoo)...
Och sen när jag kom hem så satte jag mig vid fönstret och läste och hade de riktigt mysigt, tänkte först bara chilla resten av kvällen men sen ringde Taylor och sa att jag skulle komma ut och så hade vi lite kul.
...
Igår så vakna jag först vid typ 5 på morgonen och trodde att klockan va typ 12 och så gick jag upp och drack lite och så kolla jag på klockan och märkte tt jag kunde sova lite till och så vakna jag typ vid 10 och så somna jag om och vakna vid typ 12, efter de så stack jag till kiril och så träffade vi lite andra människor och så hade vi någon tävling om vem som kunde sitta längst i bastun, fast bastun va inte på osv men asså den hade blivit varm av solen så man blev lite svettig... Haha Nicka/Kiril förlorade och sen Kim och asså efter tre timmar så band dom fast mina ben och så  drog dom ut mig ur bastun så Max vann tyvär... så orättvist annars hade jag vunnit... men asså jag tror jag hade dött av hunger om jag hade varit där några timmar till så det gör inte så mycket, men sen så skulle Max visa sina skills på att laga mat så jag gick upp till affärn och mötte upp Taylor och så drog vi tillbaka och bara chilla typ (fast jag va lite speedad av att ha suttit stilla så länge) och så åkte vi hem någon gång vid 1.
...
Och sen idag så vakna jag vid 9 hoppade in i duschen fixade mig och så skulle pappa typ ha den där invigningen till hans prästjobb och så va de någon lunch efter men de va så mycket folk så jag drog hem direkt efter och så va jag så j*vla trött så jag höll nästan på att somna i kyrkan...

De är väl de jag har gjort under dom här dagarna hoppas ni orkade läsa allt dedär, puss!
Trött tjej här ↑

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni lägga upp frågestunden snart??:))

2012-04-23 @ 15:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback