Kingen - K!


Min helg har varit supertrevlig förutom en liten olycka dom sista timmarna hehe, de va absolut inte jag som orsakade något...
Okejdå de kanske va jag men jag hörde inte att hon ropade att jag skulle stanna för det gick så snabbt i nerförsbacken eller jag kanske gjorde de men asså alla brukar väl säga så? Kanske..
Aja det spelar ingen roll hur som helst(enligt hennes synvinkel), men jag ville bara dö typ. Jag dog också påvägen hem. Jag dog i en bilolycka och de va faktis hemskt, men jag dog i alla fall hemma på Gotland. Eller asså när vi åkte till Helsingfors sen efter att jag varit hos min kompis i Ojakkala så somna jag och då drömde jag att jag gick i skolan på Gotland och sen precis innan jag skulle flytta så skulle jag gå över vägen och så kom det en bil rakt emot mig och sen så typ blev allt svart och så vaknade jag med värsta rycket... Det va pinsamt men asså de va hemskt att dö...
Ska gå och lägga mig nu, puss godnatt! 

En arm kan visst se ut som en bucklig korv när den är svullen...
Smygfotarn (Y)
Förlåt vännen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback