Kanske...

Idag va jag på första handbollsträningen och asså jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta med det. Jag tyckte det va rätt tråkigt så tror jag ska leta upp ett fotbollslag ist. Skulle ha velat ge de en chans men asså jag tror inte det e riktigt min grej med handboll.

Efter träningen så drog jag till stan och köpte ett par byxor och en bikiniöverdel.
Byxorna ska jag nog ha på ett bröllop, vill inte ha klänning för jag ser bara puckad ut och så känns det helt fel, hehe... Men ja någongång kanske jag har klänning, fast inte den här gången dock ;) 

Lägger upp bild på bikiniöverdelen imorrn så får ni se byxorna någongång senare! ska iaf sova nu, puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback