Grymt väder

hej på er! Sitter här i SHORTS, helt jävla fantastiskt väder asså, solen skiner och det är varmt och skönt! Har legat och solat i över en timme med mamma, superskönt och jag har redan rand, iiihiihihi, fast jag har solat solaruim två gåner oxå men det va en gång för typ fyra veckor sen och sen en gång i finland, (fusk med solaruim jag vet), men nu kan man ju börja sola på riktigt, vilket är as nice!

Idag så har jag förutom att sola, pluggat, och sa städa lite i mitt rum, samt lägga in den stora högen med kläder i min garderob som mamma tvättat. Fast först så blir det lite fika med pappas jobbarkompis och man som har varit i thailand, mys! Skriver lite senare tror jag. Ha en underbar dag, PUSS// tanja


den stora högen som inte såg så stor ut på bild


bara för att jag ler betyder det inte att jag är glad.

IN THE SUN BITCHES

min frukost, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback