Tråkdag

Har haft en skitdag idag... Dagen börjar med att jag inte mår bra på morgonen, men jag stack till skolan iaf eftersom det är sista gången vi har slöjd innan skolavslutningen så jag ville göra klart mitt. Men såklart hinner inte jag göra klart det iaf, och så pallar jag inte va kvar i skolan så jag ringer pappa och säger att han ska sjukanmäla mig så drog jag hem. När jag kom hem så gick jag och la mig och somna typ på en gång. Klockan tolv blir jag väckt av pappa som kommer in i mitt rum och stänger fönstret och säger att jag måste äta nått. så jag går och äter och sen gick jag och la mig igen och somnade, men sen blir jag väckt av att någon ringer mig och efter det kunde jag inte somna om så jag satte mig vid datan och bara chilla och nu ska jag ut och springa för jag vill verkligen inte vara inne mer... Men puss på er!
bild på mig och ronja från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback