standard.

Hej idag så skulle lag egentligen varit bollkalle åt herr landslagets träning, dom är ju nere på gotland nu.. FAN att vara sjuk, har varit fett tagg till att få träffa dom. Så jävla standard att sånthär ska hända mig...

Och så har jag ju egentligen fotbollsträning och så skulle min finste jävla-fan-Diana sova här, men det blir de inget med heller. HATAR ATT VARA SJUK.

Så jag hade tänkt sola idag, solade i typ tre timmar igår och de börjara ju ta sig lite nu faktits! (har brunare mage än min MAMMA, underbar kännsla!!) Men det regnar ju ute nu, säkert bara för att göra min dag ännu värre... Får väll gå och dammsuga nedervåningen som mamma sa åt mig att göra, sen ska jag städa mitt rum... TRÅKIGT. Men jag har laddat hem två skreckfilmer som skall avnjutas ikväll, heheehhe. Hoppas att ni får än mer lyckad dag än vad jag kommer få... PUSS// tanja


(lite äldre bild...) älskar dej bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback