Sista provet gjort - check

Fyfan vad skönt, har gjort sista provet nu och de är så skönt, tycker jag! Då behöver man inte oroa sig för massa plugg och sånt skit! Och nu är det bara 11 dagar kvar till skolavslutningen!!!
---
Idag hade jag matte prov klockan 8, fast jag kom lite sent så jag hann  aldrig göra hela, men jag hoppas att jag gjort bra ifrån mig på dom uppgifterna som jag gjorde iaf, efter det hade vi finska prov och då kolla vi bara på någon skit dålig film, den va så dålig så man skratta åt den! Och sen hade vi lunch, yeey vi åt sååå mycket! Fast nej. Men efter lunchen hade vi historia så vi stack på en liten utflyckt till stan och de va helt värdelsöst om jag ska va ärlig, men fett chill dag idag, och fint väder.
Puss på er!
Vacker bild... vet att vi är cp men men, man försöker ju va normal...

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer svaren upp?

2012-05-23 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback