Plugga!

Det är så fint väder idag tycker jag, eller solen skiner ialla fall och allt är frid och fröjd... eller?
Haha nästan, är barnvakt åt dom små skitungarna som aldrig kan ha en lugn stund, eller dom har faktis inte tagit sönder nått idag, tror jag. Och så måste man plugga, har typ Fysik prov på Onsdag som jag inte tänker få en 4:a på(4 är typ F eller IG). Och så har jag massa läxor som inte e så nice, men jag tänker faktis göra dom(duktig).
Har snackat med Cassandra i telefon också och det va super skönt att bara snacka om helt vardagliga saker som händer på Gotland.
Puss hejdå!
...
Jag och Ronja, you go girl!
Pizza med Taylor nyttiga tjejer
Cheesecake in my ♥
Fick en liten present av min brorsa när han kom hem, lite för fin för mig...
Belöningen jag fick av bruden när jag hade varit servitris på bröllopet
Belöningen av mamma jag fick när jag hade varit servitris...
nya skor och...
byxor
det här gjorde vi på hemkunskapen i fredags...
och en tårta som vi råkade spränga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback