Nej men ush på mig!

Åååh har inte hunnit blogga typ någonting har haft fullt upp all the time... ledsen för det till er som läser bloggen!
Men min valborg var jätte bra, hade så j*vla kul med massor av folk! Endel va rätt fulla, haha! jag vet minnsan vad endel av er gjorde ;) nej men det va trevligt, åkte hem runt 12-01 tiden. Dagen efter va jag tvungen att följa med till landet och det va lite jobbigt tyckte jag, jag följde enbart med för att få massa godsaker(mums), men jag mådde inte så superbra så jag åt inte så mycket. Men sen när vi åkte hem kom Julia hem till mig och hon sov hos mig fast vi sov inte så mycket för vi stack ut på vår lilla nattliga runda, och sen på morgonen när vi skulle vakna va vi så j*vla trötta men som tur va så började jag inte förrän vid halv 10 tror jag.
Igår så va jag med Taylor och Julia typ hela dagen och natten och vi hade trevligt om man säger så, vi fick ganska mycket gjort eller vi hann göra ganska mycket. Vi stack ut på natten och tog lite trevliga bilder som ni kanske får se lite senare. Men nu måste jag faktis äta och packa det sista för vi ska typ till Oulu på min mosters bröllop och jag ska va servitris så jag får väl hoppas på att det går bra, Puss ha de så bra!
...
...
aaw, mina brudar
...
...
Taylor ser nöjd ut, Fjortis!
vacker
...
...
Jag har blivit lite orange i håret :O
...
de va de...

Kommentarer
Postat av: din vän från ön..

Röker du Ruth?

2012-05-04 @ 17:18:38
Postat av: Cassandra

Sluta rök nu!!!

2012-05-04 @ 23:39:36
Postat av: Anonym

RÖKER DU? Svara i inlägg tack.

2012-05-05 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback