Lonely...

Idag har varit en lite hems dag... Jag fick ingen sömn på natten och sen när jag fick det så vakna jag av väckarklockan på en gång typ :/ och så hade vi simmning idag... det sög! Det va bara jag av tjejerna i klassen som va i skolan idag, så jag kände mig lite alone...
---
Men iaf när jag kom hem så satt Helmer ute och plufgga så jag satte mig vid han och bara snacka och chilla och det va de bästa jag har gjort idag, och sen så ringde jag till Julia och nu ska jag cykla och hämta henne vid skolan för hon slutar typ 15 i 4, men det är typ världens skönaste väder så man ska passa på att va ute i solen. Puss på er, ha en grym dag!
---

Kommentarer
Postat av: Kerstin :)

Åååh så snygg du är! <3

2012-05-21 @ 20:42:10
URL: http://lundinkerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback