Hola guapas!

Har kommit  hem nu och det börjar bli lunt omkring mig igen, skönt! de två senaste veckorna har varit knök fulla och så hr jag ju varit iväg på destrikts läger nu över långhelgen! Och det gcik riktigt bra! Min kväll ser ut så här:
- Skriva en uppsats om Klamydia, haha.
- Ut och springa sen en sväng på träningsbollen. alternativt endast träningsbollen.
- Packa lite saker som jag ha ha på mig på Soarén imorgon och som jag ska ha med mig. Och packa sovsaker som jag ska ha med för att jag ska sussa hos Fanny.
- Måla naglarna.
- Chilla lite med glass.
Ungefär så ser min kväll ut.
BTW. JAG FÄRGADE/TONADE HÅRET IGÅR. JAG BLEV NÖJD OCH JAG ÄR INTE GINGER LÄNGRE. WINNING.

SOARÈ IMORGON OXÅ, KOM OCH KOLLA!!! PUSS
bild från i sommras, BRUN :'''(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback