Grattis mamma!

Det första spännande jag gjorde idag va att vi sjöng för mamma på morgonen och så fick hon frukost på sängen( jag vet att det va jätte intressant).
Men idag har jag haft fysik prov, men jag tror inte det gick så bra als! tyvär, jag är besviken på mig själv faktis :'( Men palla bry sig om det, det finns ju värre saker här i livet, som att tillexempel gå om en klass!!! Men jag hoppas att jag klarar mig...
Idag va jag och Taylor kvar efter skolan och hade läxläsning från 12.45 till 15 45... det sög, men ibland är det nödvändigt och vi hade faktis rätt kul ändå, en hel del skrattande, men när jag kom hem var jag så trött så jag somna på en gång och så vaknade jag runt 8 tiden för att äta och så kom jag på att mamma fylde år -.- och att jag inte hade gett henne någon present (Y) men hon sa att de va lugnt, fast jag tror inte på henne. Jag får väl ge henne massage någon dag som födelsedagspresent även om jag kanske skulle behöva det själv.
...
Aja de va väl allt jag hade att berätta idag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback