fullt upp helt enkelt.

He på er. Jag har inte bloggat för att:
Jag har haft fullt upp hela tiden, det har varit något VARJE JÄVLA DAG. SÅ thats's why jag inte har bloggat. HOppas på att kunna börja blogga klokt igen sen efter den här veckan, har, fotbollsmatch, ska konfirmera mig, åka till igelfors på fastlandet på destrikts läger som jag blev uttagen till osvosvosv... så jag kommer nog blogga LITE den hhär veckan, kanske ett till två inlägg, får se vad jga hinner med innan jag åker. Men sen på måndag så ska jag försöka komma igång klokt igen. OCH JAAAA, jag VET att det är typ tredje gången det har blivit såhär men that's life. Bjuder på lite bilder som jg tog igår. ENJOY eller nånting...

Puss// Tanja

´



bleven ny profilbild och omslagsbild på facebook. haha. K.bry...

Kommentarer
Postat av: Kerstin :)

Snygga bilder älskliing

2012-05-21 @ 20:59:32
URL: http://lundinkerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback