FUCK OFF.

Hej. Jag är inte på världens bäst humör om man säger så, och hur jag blev det vet jag inte riktigt men det började på dagens sista lektion, och sen förtsatte det bara... Hade skit ont i halsen och ögat vilket jag fortfarande har.. Så när jag ÄNTLIGEN kom hem så var jag tvungen att ta ur mina linser, mamma sa det, och jag har typ fått ögoninflamation... vilket betyder inga linser. men det är inte helt säkert att det är de men vi tror det iaf... Så imorgon kommer jag inte gå i skolan för att jag har så ont i halsen och jag vägrar att gå till skolan med mitt öga. Fast jag tänker ta en buss vid tre in till stan för att jag ska prova ett par byxor av min kompis och sen har jag FOTBOLLSMATCH! Och jag kan inte spela i glasögon för att dte kommer inte funka eftersom att jag spelat utan nu så länge, men jag får ju inte ha linser. Och de är inte bra att spela fotboll med ont i halsen heller för den delen. MEN. jag SKA spela iaf, jag bryr mig inte, jag ska sätta i mina linser när jag ska till matchen, GE ALLT och VINNA matchen rent mentalt iaf. Det är då min plan. Får hoppas att inte mamma stoppar mig nu bara, men det får hon inte, jag SKAAAA spela match imorgon, är så sjuuuukt taggad! Håll tummarna nu bara...

Btw, så va det ju soaré igår, och det gick bra, den andra föreställningen gick bäst, belv rätt nöjd faktist, och utan min underbara Clara på pianaot hade det aldrig gått så bra sm det gjorde, LOTS OF LOVE TO YOU! Sen efter soarén så åkte jag med fanny på henne moppe och så sov jag hos henne, super mysigt! Och så tog vi moppen till skolan idag. Och ändra tills jag blev på sämst humör så har min dag varit ganska okej.

Vi hörs, puss// Tanja


Kommentarer
Postat av: Kerstin :)

Ta det lugnt på matchen om du har ont i halsen :( <3



Men taaaaggataggatagga :-D

2012-05-24 @ 20:50:47
URL: http://lundinkerstin.blogg.se/
Postat av: Clara Eriksson

Åh JAG ÄLSKAR DIG Världens bästa Tanja!

Hoppas du blir bättre tills imorgon då, och lycka till på matchen och vinn!

Love to you! <3

2012-05-24 @ 22:04:50
URL: http://claraochcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback