Fredag, Lördag, Idag

Fredag: I fredags hade vi någon fest för vår rektor som går i pension så de va massor av folk som sjöng, och jag tyckte det va skit kul, helt bokstavligt talat satt jag längst fram och asgarva så jag fick tårar i ögonen. Men efter det fick vi sluta så vi slöt typ kvart över 12 kanske så jag stack hem och det va ju bara perfekt solningsväder och det va ju skönt som bara den, men efter det så ringde taylor och milena och så drog vi till Drumsö och Träffade massor av folk och jag och Villiam stack och bada och de va as varmt i vattnet men ingen trodde på det typ...(:'O) Men vi badade lite sent så det blev skitkallt sen på kvällen när kläderna inte hade torkat!
---
Lördag: Igår var det Staffettkarneval och de va faktis kul där, det fanns skit mycket snygga killar och det va as bra väder! Och så fick jag springa och jag vet inte riktigt hur det gick för vår grupp, men jag hoppas det gick bra. Men efter att jag hade sprungit stack vi till Milena och bara chilla och efter det stack vi ut lite senare och hade det lite trevligt. Och sen sov Julia och Taylor hos mig.
---
Idag: Jag vaknade 1 minut över 1 och så åt jag fruckost ute medans Taylor och Juila sov och sen stack dom och efter det har jag bara chillat, det va det.
---
Puss!
blivit lite brun, fast jag är egentligen inte så brun...
dom där killarna som gick längst fram va galet snygga!
cp-barn
Foto: Taylor, Ronja och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback