Ändrade planer

Ja som sagt, det blev lite ändrade planer för ikväll. För jag måste baka en kaka... nej men jo jag ska faktis baka, en daim cheescake. Det är typ det godaste som finns!!! och jag hoppas verkligen att det går bra för jag har aldrig gjort en cheescake förut! Men det borde nog funka... för jag är ändå inte helt sämst på att baka.
---
Jag har faktis städat rummet och det e nice, för det har sett ut som ett bombnedslag ett tag och när det ser ut som ett bombnedslag så vet man vart allt ligger(för allt ligger på golvet, bordet, sängen eller fåtöljen) och då vill man ju inte föstöra den fina ordningen...eller(?)
---
I'm feeling sexy and free(or not)... fett seriös min ;*
En ganska gammal bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback