ADINA :*

Hej på er! idag så va jag först på dop, en i konfrimationsgruppen döptes, sen fick vi prova ut kopor... Efter det drog jag hem och hämta min väska sen åkte jag med bussen till Adina broman! VI såg på Jusin Bieber filmen Never say never och satt och prata en massa och skratta som fan! Haha, det va iaf skit kul! Måste göras om, verkligen! LOLTYMF ADINIIIII ♥

Nu ska jga städa mitt rum för att det behövs verkligen... sen ska jag nog fixa mina naglar sen så blir det nog BB och lite choklad mys, hehe. Imogon är det iaf Fotbollsmatch, första för sesången för att den egentliga såsång starts matchen blev inställd... Men nu är det iaf match imogon och jag är taggad till MAX! Matchen är dock i fåresund vilket är fett långt bort men det gör inget, för match blir det ju, och det ska blir så JÄÄÄÄVLA kul!
Och jag ska förhoppningsvis spela Mittmitt nu som har blivit min nya position, as kul! Har spelar back nu i flera år det det ska bli kul att få komma lite högre upp på plan. Ska tagga mina brudar soim fan nu, som lagkapten får man ju inte ligga på latsidan, upp men humöret på topp nu och köra!! Hinner inte blogga imorgon dock pga matchen, men jag slänger in ett inlägg på tisdag och berättar hur det gick!

PUSS// Tanja

fake or real, a smile make always someone else a little bit more happy.

- citat by myself. hihihi. min engelska suger dock så klaga inte på min gramatik/stavning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback