° SVAR PÅ KOMMENTAR ° / VANLIGT INLÄGG

Anonym om brottom:

fotar du med stativ och självutlösare?

SVAR: Nej jag ställer kameran på olika ställen med självutlösare, men annars så brukar min mamma ta korten, eller någon kompis.



Hej på er. Min hand gör ont som faaaan. Kom precis hem från fotbolsskllan, som jag har varit på sen i söndag och det slutade idag. Och JA, det är typ för folk upp till 15, skulle egentligen inte gått i år för att det känndes pinsamt, men sen så gick jag och Lisa bara för att det va sista åter som vi fick gå, och nästa år ska vi vara ledare, vilket är niiice. Såååå ligger det till. Men det har varit ganska kul ändå bara för att man får spela fotboll, haha. Sjukt stor nivå skillnad mellan alla dock men aja. Nu ska jag iaf sola och plugga, sen på fotbollsträning, LOL...hahah. HA DE CHILL.

 CIAO BITCHES :* //tanja



Kommentarer
Postat av: Hej

Hej op er, när kan ni lägga upp svaren på frågestunden, den var ett bra tag sen nu ;))

2012-06-20 @ 17:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback