Skolavslutning igår

Hade skolavslutning igår kl 08.30 och de va helt okej faktis, förutom att det regnade och att de va så tidigt så man höll på att somna där i salen + att jag och Milena kom 2 min försent så vi fick inga platser så vi fick stå!!! Så när jag kom hem gick jag typ och la mig, och så somna jag och det va den skönaste sömnen jag har haft. Och när jag vakna åt vi chokladtårta och efter det bakade jag bullar. Dom blev så goda så jag åt så många så nu ser jag ut som en bulle...
Men igår va det rätt mycket trevligt folk i parken så jag drog dit med Milena och Natsku(dom tvingade mig rättare sagt) men det var helt trevligt att träffa folk faktis, så jag tänkte dra hem men sen kom Milena och sa att jag MÅSTE hjälpa henne att hitta Natsku, och det va skitkallt så jag höll på att frysa ihjäl. När vi hittat henne tog jag spårvagnen och åkte hem och när jag kom hem så va jag så trött så jag somna på en gång typ.
---
Lite bilder från dom dagar jag inte bloggat.
pic nic
mina bästa betyg

Kommentarer
Postat av: tttaylor

ta bort bildena av mej:(

2012-06-08 @ 00:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback