NickePejj & Gustiii

Hej på er! Igår så flyttade jag och bror upp vårat PS2 till mitt rum så jag har suttit och spelat hela natten, haha. Imorse när jag vaknade så spelade jag först, sen käka jag lite frukost, spelade ännu mer, sen duschade & fixade jag mig, sen CYKLADE (duktig) jag till stenis och Lirade fotboll med NickePejj & Gustiii (Nicklas och Gustav allstå, haha). Sen drog vi hem til NickePejj och spelade fifa. Sen så CYKLADE jag hem igen. Sjukt kul va deeee! (inte att cykla dåra).
Och nu ska jag plugga lite moppe och sen fixa någon jävla tvätt jävel, blä. Sen spela. haha. Hoppas att ni har heft en lika rolig dag som jag, PUSS// tanja


Kommentarer
Postat av: Ruth

Jävla nördjävelälskling ;*

2012-06-11 @ 01:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback