Fredag.

Hej på er, är skit trött. Min kvell spenderas hemma pluggandes... Så sjukt surt att plugga på en fredag men jag måste. Ska städa också, fast är typ klar i stort sätt, vilket är skönt. ¨
Igår var jag på distrikts träning, 19 stycken uttagna på den träningen,  men bara 16 stycker får följa med på utbildningslägret i Halmsta, skulle vara as grymt och komma med där, så man får ju hoppas på att man gör det! Apropå fotboll, idag så skulle jag egentligen haft match, men aaaaaah, DEN BLEV FUCKING INSTÄLLD. Blir så jävla lack. SKulle haft match på söndag också men den blev också inställd... Men det är träning imorgon så då ska jag inviga min nya älsklingar. Skulle invigt dom i onsdags men när jag kom till träningen så frågade dem min om jag vill spela match med damlaget och jag gick med på det. Trodde att det skulle gå åt helvete men det gick riktigt bra faktist! Men imorgon så SKA dom nya skorna på, så jävla awesome.

Nu ska jag re-la-la-laxa lite innan maten, och damsuga klart. Bloggar lite senare, puss // Tanja


true

men tja.

men tja igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback